Pērc OCTA polisi lētāk
Auto Noma
Follow ERGauto on Twitter

Kontakti:
Ūnijas iela 8. korp. 46.
Rīga, LV-1084
Latvija

Tālr.: 67032597
Fakss: 67032596
Mob.: 22330303
e-pasts: info@ergauto.lv


Auto pulēšana - kā, kad un kāpēc...

 

Daudzi uzskata, ka automašīnas krāsa pietiekami tiek aprūpēta to regulāri nomazgājot. Tā tas nav. Virsbūves krāsas pulēšana tiek veikta ne tikai automašīnas vizuālā izskata uzlabošanai, bet arī praktiskos nolūkos. 

Emaljas kārta nav absolūti hermētiska, tādēļ tajā veidojas dažādas mikroplaisas un poras. Tās savukārt ir vietas, kur rodas korozijas aizmetņi, netīrumi un ūdens nosēdumi. Nereti jau trīs līdz piecus gadus vecai mašīnai var atrast rūsas traipus, kas veidojušies tieši mikroplaisās.

Auto pulēšanu piedāvā daudz uzņēmumu, taču kvalitāte mēdz būt atšķirīga. Tas atkarīgs no izvēlētajiem materiāliem, meistaru pieredzes, detaļu krāsojuma kvalitātes, kā arī daudziem citiem apstākļiem.

Pēc mērķa un procesa izšķir vairākus pulēšanas veidus, kurus piedāvājam saviem klientiem:

Aizsargajošā pulēšana ir profilaktiska, tāpēc tā nav dārga un ir bieži lietojama. Tāda pulēšana atjauno spīdumu un aizsargā lakas krāsoto segumu no saules stariem, mehāniskas un ķīmiskas iedarbības faktoriem, starp kuriem ir putekļi, smiltis, sāls un citi agresīvi faktori. Regulāra aizsargājošā pulēšana saglabā automašīnas ārējo izskatu un atvieglo mazgāšanu.

Atjaunojošā pulēšana ir nepieciešama tad, ja lakaskrāsotam segumam jau ir redzamas agresīvo faktoru iedarbības pēdas. Ja šie defekti nav skaidri izteikti, ir izmantojama mīksti -atjaunojošā pulēšana. Tas ir krāsas seguma kosmētiskais remonts. Šī pulēšana ļauj izlīdzināt seguma grumbuļainību un nelīdzenumu, pēc tam virsbūves segums tiek pārklāts ar aizsargājošo pastu, kura slēpj esošos defektus un aizsargā to no jaunu defektu rašanās.

Abrazīvā virsbūves pulēšana tiek izmanota pie izteiktas krāsas seguma defektu esamības. Ja krāsa ir bojāta līdz grunts līmenim, nepieciešams veikt krāsošanas darbus un pēc tam – abrazīvo pulēšanu, kura noslēps krāsu pārejas robežu. Virsbūves abrazīvā pulēšana noņem lakaskrāsotā seguma mikronus. Šī procesa mērķis ir noņemt irdenāko augšējo slāni, kuru ir bojājušas mikroplaisas un skrāpējumi, kā arī nogludināt nelīdzenumu. Abrazīvā pulēšana ietver sevī mīksto atjunojošo pulēšanu un aizsargājošās pulēšanas kārtu. Vēl jo vairāk, abrazīvā pulēšana pieprasa regulārāku aizsargājošo pulēšanu, lai nerastos jauni bojājumi un automašīna ilgstošu laiku izskatītos tikpat labi kā pēc pulēšanas.

Lukturu pulēšana nozīmē speciālo lukturu pulēšanu. Šajā gadījumā tiek pulēti tikai PLASTMASAS automobiļu lukturi. Lukturi no matētiem un saskrāpētiem kļūst kā jauni. Svarīgi ir arī tas, ka tiek noregulēts gaismas stars.
Tātad, laikā pulējot automašīnas lukturus, tiem ne tikai tiek uzlabots vizuālais izskats, bet arī tiek paaugstināta drošība uz ceļa un komforts.

Lai klienti paši izprastu pilnu virsbūves pulēšanas procesa norisi un spētu novērtēt augstvērtīgu kvalitāti,  ERG Auto vēlas saviem klientiem to parādīt soli pa solim.

Šajā gadījumā automobilim Range Rover Sport tika veikta atjaunojošā virsbūves pulēšana, kā arī lukturu pulēšana. Šis arī ir visizplatītākais pulēšanas tips.

Šādi auto izskatās pirms pulēšanas.

 

1.      Automašīna tiek nomazgāta un virsbūve tiek attīrīta ar attaukotāju un speciālu ķīmiju.

2.      Ar aizsarglentu tiek aplīmētas tās daļas, kas nav jāpulē – rokturi, moldingi, u.c.

3.      Automašīna tiek noslīpēta ar smalku smilšpapīru tajās vietās, kur radušies krāsas bojājumi, bituma un citi aplikumi. Nereti arī dziļi ieēdusīes insekti uz priekšējā bufera.

4.      Automašīna tiek pulēta ar pirmo, rupjo pastu, kas noņem virsējo lakas kārtu, kā arī izlīdzina skrāpējumus un švīkas.

5.      Automašīna tiek pulēta ar otro, vidēji smalko pastu- tā jau veido viendabīgu auto virsmas struktūru.

6.      Automašīna tiek pulēta ar trešo, smalko pastu, kas veido auto virsmai viendabīgu spīdumu un spilgtu krāsas toni. Šī kārta veido aizsargslāni, kas līdz pat 6 mēnešiem aizsargā virsbūvi no nelabvēlīgiem laika apstākļiem, piešķir papildu spīdumu, aizkavē krāsas izbalēšanu no UV saules stariem, pasargā no  dažādu netīrumu, ūdens nokļūšanas uz virsmas.

7.      Automašīna tiek ievaskota. Vasks pastiprina aizsargkārtu un rada papildus spīdumu. Automašīnu ieteicams ievaskot apmēram divas reizes gadā. Tas rada aizsardzību visiem pulēšanas laikā veiktajiem darbiem. Savukārt visu auto pulēšanas procesu ieteicams atkārtot apmēram reizi gadā vai divos.

8.      Tiek notīrītas un ar speciālu ķīmiju apstrādātas hromētas un plastmasas virsmas.

 

Un šādi auto izskatās pēc pulēšanas.